
Komórki Organizacyjne w Urzędzie
Wydział Organizacyjny - OR
Kierownik Małgorzata Matusiak
Pok. nr 30 (sekretariat), tel. 29 757 30 16,
Pok. nr 41, tel. 29 777 52 58,
Pok. nr 54, tel. 29 777 52 62,
Pok. nr 60, tel. 29 757 30 16 wew. 247
w skład wydziału wchodzi:
Biuro Obsługi Interesanta - BOI
e-mail: urzad@tluszcz.pl
tel. 29 757 33-39
Wydział Spraw Obywatelskich - WSO
Pok. nr 40, tel. 29 75 73 155,
w skład wydziału wchodzi:
Urząd Stanu Cywilnego, którym kieruje Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - USC;
Kierownik USC Katarzyna Getka
Pok. nr 37, tel. 29 75 73 165,
Wydział Planowania i Finansów - PLF Pok. nr 10, tel. 29 757 30 76, Pok. nr 11, tel. 29 777 52 65, Pok. nr 12, tel. 29 777 52 66, Pok. nr 43, tel. 29 757 33 36, - w skład wydziału wchodzi: Referat ds. Podatków i Opłat Lokalnych - RPO; Kierownik Marta Górska Pok. nr 13 tel. 29 777 52 55 Pok. nr 14 tel. 29 757 33 46 Pok. nr 26 tel. 29 642 30 57 Wydział Inwestycji i Drogownictwa - WID Pok. nr 44, nr tel. 29 777 52 67 Pok. nr 55, nr tel. 29 777 52 64 Pok. nr 45, nr tel. 29 777 52 57 Stanowisko ds. Zamówień Publicznych - ZP Pok. nr 66, tel. 29 777 52 59 Wydział Urbanistyki - WU Kierownik Natalia Jenoch Pok. nr 18, tel. 29 777 52 63, Pok. nr 15, tel. 29 757 34 42 Wydział Ochrony Środowiska - WOŚ; Kierownik Beata Górecka Pok. nr 16 tel. 29 777 52 61 Pok. nr 17 tel. 29 642 30 56 Biuro Obsługi Rady - ORA; Pok. nr 38, tel. 29 777 52 53, Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - WGN Kierownik Tomasz Góralski Pok. nr 47, tel 29 649 90 24, Pok. nr 48, tel 29 777 52 60, Wieloosobowe stanowisko ds. Komunikacji Społecznej - KS Pok. nr 42, tel. 29 777 52 56, Stanowisko ds. Obronności i Zarządzania Kryzysowego - OZK Pok. nr 61, tel. 29 757 30 16 wew. 314 Stanowisko ds wojskowych i ochrony przeciwpożarowej - WOP Pok. nr 61, tel. 29 757 30 16 wew. 314 Stanowisko ds. Edukacji, Kultury i Sportu - EKiS tel. 29 757 30 16 Audytor Wewnętrzny - AW Adam Wróblewski Pok. nr 46 tel. 29 757 3016 wew. 226 Do obowiązków Kierowników komórek organizacyjnych należy, w szczególności: 1) planowanie pracy i rozdział zadań na poszczególnych pracowników; 2) koordynacja pracy w podległych komórkach organizacyjnych oraz współpraca funkcjonalna z innymi komórkami organizacyjnymi; 3) bieżące nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników przepisów prawa, wewnętrznych regulacji Urzędu i norm etycznych; 4) ponoszenie odpowiedzialności za merytoryczną poprawność spraw przygotowywanych dla Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza; 5) wdrażanie nowych metod pracy, udział w tworzeniu i stosowaniu skutecznych metod motywowania podległych pracowników oraz zapewnienie dyscypliny pracy w komórce organizacyjnej; 6) podejmowanie działań, mających na celu optymalizację zatrudnienia oraz racjonalne ustalanie zakresu obowiązków podległych pracowników; 7) sprawowanie kontroli wewnętrznej i zewnętrznej oraz przygotowywanie okresowych sprawozdań z tej kontroli; 8) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy służbowej przez podległych pracowników; 9) współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu gminy, oraz przy realizacji budżetu; 10) przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań; 11) przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i współdziałanie z archiwum zakładowym oraz gromadzenie, przechowywanie i przekazywanie akt; 12) ustalanie zakresów czynności, uprawnień i odpowiedzialności dla podległych pracowników; 13) ustalanie zakresu obowiązków pracownika zastępującego Kierownika w czasie jego nieobecności spowodowanej: urlopem, chorobą lub inną przyczyną nieobecności w pracy; 14) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń z zakresu realizowanych zadań; 15) realizowanie uchwał i ustaleń Rady oraz Burmistrza, a także przygotowywanie sprawozdań z ich wykonania.
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Andrzej Powierża |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Andrzej Powierża |
Data wprowadzenia: | 2012-06-01 13:50:21 |
Opublikował: | Andrzej Powierża |
Data publikacji: | 2012-06-01 14:46:33 |
Ostatnia zmiana: | 2025-05-09 09:53:57 |
Ilość wyświetleń: | 37097 |