Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r. poz. 446 z późń. zm.) zwołuję XX Sesję Rady Miejskiej w Tłuszczu na dzień 26 czerwca 2017 roku o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Tłuszczu.
Proponowany porządek obrad :
1.Otwarcie obrad.
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.
4. Rozpatrzenie projektów uchwał.
a) w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Tłuszcz za 2016 rok;
b) w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tłuszcza z tytułu wykonania budżetu za 2016 rok;
c) w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Tłuszcz (obszar pozamiejski) dla części miejscowości Postoliska;
d) w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Tłuszcz na rok 2017;
e) w sprawie zmiany Uchwały nr XVII.251.2016 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 20 grudnia 2016 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2017 – 2030;
f) w sprawie zmiany uchwały nr XV.224.2016 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 25 października 2016r. w sprawie nadania nazw drogom publicznym i drogom wewnętrznym w miejscowości Jaźwie;
g) w sprawie zmiany nazw ulic będących drogami publicznymi w miejscowości Jarzębia Łąka;
h) w sprawie ustalenia ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniu ratowniczym i szkoleniu pożarniczym członka ochotniczej straży pożarnej;
i) w sprawie zmiany uchwały Nr XV.232.2016 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 25 października 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz zagospodarowania tych odpadów;
j) w sprawie stwierdzenia przekształcenia sześcioletnich szkół podstawowych oraz zespołu szkół, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Tłuszcz w ośmioletnie szkoły podstawowe;
k) w sprawie określenia jednostek budżetowych, źródeł dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i ich przeznaczenia oraz sposobu i trybu sporządzania planów finansowych dla wydzielonych rachunków dochodów.
5. Interpelacje i zapytania radnych, odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
6. Zapytania i wolne wnioski, odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
7. Zamknięcie obrad.