Tłuszcz, dnia 17 czerwca 2011 r.

Nr 0002.6.2011

 

 VI Sesja Rady Miejskiej w Tłuszczu.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zwołuję VI Sesję Rady Miejskiej w Tłuszczu na dzień 28 czerwca 2011 r. o godz. 14 00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Tłuszczu.

 

Porządek obrad :

 

1.Otwarcie sesji.

2.Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie między sesyjnym.

3.Przyjęcie protokołu z II Sesji Nadzwyczajnej Rady Miejskiej w Tłuszczu ( protokół do wglądu w pok.38).

4.Podjęcie uchwał:

a)w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Tłuszcz ( obszar administracyjny granic miasta);

b)w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Tłuszcz za 2010 rok;

c)w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tłuszcza za 2010 rok;

d)w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu konkursowego pt. "Tłuszczański KIS" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;

e)w sprawie przyjęcia przez Gminę Tłuszcz zadania Powiatu Wołomińskiego w zakresie utrzymania zieleni na terenie pasa drogowego dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Tłuszcz w części mechanicznego zamiatania ulic;

f)w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej na rok 2011;

g)w sprawie zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Tłuszczu Nr V/38/2011 z dnia 29 marca 2011 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2011-2020;

h)w sprawie przekazania środków finansowych dla Policji;

i)w sprawie ustalenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Tłuszcz, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego;

j)w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Biblioteki Publicznej w Tłuszczu za 2010 rok;

k)w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Centrum Kultury w Tłuszczu za 2010r.

l)w sprawie zmiany Uchwały Nr XII/160/08 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 20 lutego 2008 r. Akt o podziale samorządowej instytucji kultury - Centrum Kultury w Tłuszczu i utworzeniu Centrum Kultury w Tłuszczu i Biblioteki Publicznej w Tłuszczu;

ł ) w sprawie nadania Statutu Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Tłuszczu;

m)w sprawie zmiany Uchwały Nr V/45/2011 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 29 marca 2011r. w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Tłuszcz;

n)w sprawie zmiany Uchwały Nr V/46/2011 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie utworzenia Przedszkola Samorządowego w Miąsem;

o) w sprawie Programu Współpracy Gminy Tłuszcz z organizacjami pozarządowymi oraz

podmiotami określonymi w art.3ust.3ustawy o działalności pożytku publicznego i o

wolontariacie na rok 2011;

p) w sprawie zmiany Uchwały XXXI/395/2010 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 26

października 2010 r. w sprawie uchwalenia Statutu OPS w Tłuszczu;

r) w sprawie zaciągnięcia zobowiązania leasingowego na ciągnik komunalny dla Zakładu

Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu;

s) w sprawie ustalenia opłaty za wprowadzenie nieczystości ciekłych do stacji zlewnej na

oczyszczalni ścieków komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej i

Mieszkaniowej w Tłuszczu dostarczanych pojazdami asenizacyjnymi;

t) w sprawie nadania nazwy ulicy Partyzantów w miejscowości Jarzębia Łąka;

u) w sprawie nadania nazwy ulicy Piotra Wysokiego w miejscowości Jarzębia Łąka;

w) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny działki gruntu położonej w

obrębie Jasienica w Gminie Tłuszcz z przeznaczeniem pod drogę gminną;

y)w sprawie nabycia działek gruntu oznaczonych numerami 1511/1, 1511/2 położonych w

mieście Tłuszcz z przeznaczeniem pod drogę gminną;

z)w sprawie wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny działki gruntu położonej w

obrębie Jasienica w Gminie Tłuszcz z przeznaczeniem pod drogę gminną.

5.Interpelacje radnych, odpowiedzi na interpelacje.

6.Zapytania i wolne wnioski, odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.

7.Zamknięcie obrad.