Z A P R O S Z E N I E

W dniu 23 kwietnia 2013 r. o godz. 14°° w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Tłuszczu odbędzie się XXII  Sesja  Rady Miejskiej
w Tłuszczu.

Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
3. Informacja na temat stanu bezrobocia w Gminie Tłuszcz i sposobów jego przezwyciężania.
4. Przyjęcie protokołu z XXI  Sesji  Rady Miejskiej w Tłuszczu ( protokół do wglądu w pok.38).
5. Podjęcie uchwał:


a) w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Tłuszcz na rok 2013;
b)  w sprawie zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Tłuszczu Nr XX.213.2012 z dnia 28 grudnia 
     2012 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2013-2023;
c)  w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla Zakładu  Gospodarki Komunalnej i
     Mieszkaniowej w Tłuszczu na utrzymanie mieszkaniowego zasobu Gminy Tłuszcz;
d)  w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z
     przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina
     Tłuszcz;
e)  w sprawie zmiany uchwały dotyczącej regulaminu utrzymania czystości i porządku na
     terenie Gminy Tłuszcz;
f)  w sprawie nabycia działek gruntu położonych w obrębie 0008 Jasienica Gmina Tłuszcz z
     przeznaczeniem pod drogi gminne;
g)  w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie lub wynajem nieruchomości gruntowej
     oznaczonej  numerem ewidencyjnym 1278 oraz odstąpienie od obowiązku przetargowego
     trybu zawarcia umów w odniesieniu do tej nieruchomości;
h)  w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz
     stawki opłaty;
i)  w sprawie określenia terminu częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie
     odpadami komunalnymi;
j) w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
      komunalnymi oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji
      elektronicznej;
k) w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów i przewodniczących rad osiedlowych.


6. Interpelacje radnych, odpowiedzi na interpelacje.
7. Zapytania i wolne wnioski, odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
8. Zamknięcie obrad.


                                                                                       
                                                                                         Przewodniczący Rady
                                                                              /-/  Krzysztof Gajcy