Tłuszcz, dnia 17 czerwca 2011 r.
Nr 0002.6.2011
VI Sesja Rady Miejskiej w Tłuszczu.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zwołuję VI Sesję Rady Miejskiej w Tłuszczu na dzień 28 czerwca 2011 r. o godz. 14 00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Tłuszczu.
Porządek obrad :
1.Otwarcie sesji.
2.Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie między sesyjnym.
3.Przyjęcie protokołu z II Sesji Nadzwyczajnej Rady Miejskiej w Tłuszczu ( protokół do wglądu w pok.38).
4.Podjęcie uchwał:
a)w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Tłuszcz ( obszar administracyjny granic miasta);
b)w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Tłuszcz za 2010 rok;
c)w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tłuszcza za 2010 rok;
d)w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu konkursowego pt. "Tłuszczański KIS" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
e)w sprawie przyjęcia przez Gminę Tłuszcz zadania Powiatu Wołomińskiego w zakresie utrzymania zieleni na terenie pasa drogowego dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Tłuszcz w części mechanicznego zamiatania ulic;
f)w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej na rok 2011;
g)w sprawie zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Tłuszczu Nr V/38/2011 z dnia 29 marca 2011 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2011-2020;
h)w sprawie przekazania środków finansowych dla Policji;
i)w sprawie ustalenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Tłuszcz, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego;
j)w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Biblioteki Publicznej w Tłuszczu za 2010 rok;
k)w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Centrum Kultury w Tłuszczu za 2010r.
l)w sprawie zmiany Uchwały Nr XII/160/08 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 20 lutego 2008 r. Akt o podziale samorządowej instytucji kultury - Centrum Kultury w Tłuszczu i utworzeniu Centrum Kultury w Tłuszczu i Biblioteki Publicznej w Tłuszczu;
ł ) w sprawie nadania Statutu Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Tłuszczu;
m)w sprawie zmiany Uchwały Nr V/45/2011 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 29 marca 2011r. w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Tłuszcz;
n)w sprawie zmiany Uchwały Nr V/46/2011 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie utworzenia Przedszkola Samorządowego w Miąsem;
o) w sprawie Programu Współpracy Gminy Tłuszcz z organizacjami pozarządowymi oraz
podmiotami określonymi w art.3ust.3ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie na rok 2011;
p) w sprawie zmiany Uchwały XXXI/395/2010 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 26
października 2010 r. w sprawie uchwalenia Statutu OPS w Tłuszczu;
r) w sprawie zaciągnięcia zobowiązania leasingowego na ciągnik komunalny dla Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tłuszczu;
s) w sprawie ustalenia opłaty za wprowadzenie nieczystości ciekłych do stacji zlewnej na
oczyszczalni ścieków komunalnych Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Tłuszczu dostarczanych pojazdami asenizacyjnymi;
t) w sprawie nadania nazwy ulicy Partyzantów w miejscowości Jarzębia Łąka;
u) w sprawie nadania nazwy ulicy Piotra Wysokiego w miejscowości Jarzębia Łąka;
w) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny działki gruntu położonej w
obrębie Jasienica w Gminie Tłuszcz z przeznaczeniem pod drogę gminną;
y)w sprawie nabycia działek gruntu oznaczonych numerami 1511/1, 1511/2 położonych w
mieście Tłuszcz z przeznaczeniem pod drogę gminną;
z)w sprawie wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny działki gruntu położonej w
obrębie Jasienica w Gminie Tłuszcz z przeznaczeniem pod drogę gminną.
5.Interpelacje radnych, odpowiedzi na interpelacje.
6.Zapytania i wolne wnioski, odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
7.Zamknięcie obrad.